Jag blev utmanad.

Hej!

Försöker kravla mig upp ur bloggträtan, detta kanske är ett steg i rätt riktning?

Feuerzug skickade ut en utmaning där hon uppmanade bloggare att återskapa en bildruta, som skildrar bokbloggare och deras verklighet.

Här är mitt bidrag :) Det enda som fattas är en katt.

 

/karl

5 reaktioner på “Jag blev utmanad.

  1. Nike Bengtzelius skriver:

    Vad skådar mitt norra öga? En zombie-dalahäst?!

  2. [...] Drömmarnas berg kör på ett apokalyptiskt tema. JL Bourne är ju närapå husgud här på bloggen och bourbon är inte dumt det heller. Den där hästen tål dock en förklaring. Drömmarnas berg med apokalyptiskt tema [...]

  3. Feuerzeug skriver:

    Bourne ftw!! Och bourbon också. Damn, nu längtar jag efter Shattered hourglass.

Kommentera

