Sajberspejs – en novellsamling på nätet

Jag tänkte helt kort tipsa om en blogg vid namn Sajberspejs där en viss Peter Trixe samlar svenskspråkiga, nyskrivna science fiction-noveller. Själv har jag inte läst något på sidan än, men bland författarna märks Lennart Svensson, vars roman Antropolis jag recenserade för en tid sedan, och A R Yngve, som jag läst åtminstone en bra novell av i Mitrania. Kanske finns här några pärlor?

/Olov L

Om rymdolov

Science fiction and fantasy nerd from northern Sweden.

One thought on “Sajberspejs – en novellsamling på nätet

  1. A.R.Yngve skriver:

    Mina noveller i Sajberspejs (och Mitrania) finns nu också i en novellsamling med titeln THE FLATTERED PLANET (se länk).

Kommentera

