Tårta på Tårta.

I helgen har jag shoppat loss på Sfbokhandeln och ätit god mat. Nu önskar jag mig en tårta eller två.

Kolla!

tort

/karl

One thought on “Tårta på Tårta.

  1. Cajsa Broström skriver:

    Jag hann först idag kolla in denna blogg. Den är snygg och fullspäckad med intressanta iakttagelser om SF, Fantasy och Skräck-världen. Vilka tårtor! Gick de verkligen att äta? Hur kan en Jabba the Hut-tårta smaka? Dallrigt…. Bäst att inte visa bilderna för min son, då kommer han att kräva en sådan tårta till 7-års kalaset.

Kommentera

