Peter från Spektakulärt intervjuad i P3!

Som vi skrivit om tidigare har bloggen Spektakulärt instiftat ett pris för dels den bästa svenska sf-romanen, dels någon annan som gjort något bra för sf i Sverige. Med anledning av detta har nu Peter, som ligger bakom Spektakulärt, blivit intervjuad i P3. det går att lyssna på inslaget i efterhand: Klicka här, välj lyssna och saken ska vara klar! Inslaget kommer sisådär 40:45 in i programmet. Om du läser detta i framtiden kan det vara nödvändigt att klicka på arkiv istället för lyssna. Då får du också gärna skicka tillbaka ett meddelande och berätta lite om hur ni har det i framtiden. Finns det baser på Mars än?

/Olov L

Om rymdolov

Science fiction and fantasy nerd from northern Sweden.

5 thoughts on “Peter från Spektakulärt intervjuad i P3!

  1. Sara BE skriver:

    OK, det här har ingenting med saken att göra men jag måste fråga i alla fall. Jag har precis läst Grass av Sheri S. Tepper. Jag gillade den skarpt och undrar om de andra delarna i ”Arbai-trilogin” – ”Raising the Stones” och ”Sideshow” – är något att ha. Någon som har läst?

  2. rymdolov skriver:

    Jag har tyvärr bara läst en bok av Tepper (och recenserat den här på DB) och det är ingen av de du nämner. ”Grass” verkar som något jag kanske skulle gilla, att döma av recensionen på din blogg.

  3. Sara BE skriver:

    Tack för svar (och kommentar på blogg!)🙂

  4. rymdolov skriver:

    Så mycket hjälp fick du inte, men varsågod för tanken.🙂

    Ett tips är att registrera dig på http://www.fandom.se/forum och fråga där. Chansen till svar borde vara rätt stor.

  5. Sara BE skriver:

    Tack igen. Men nu har jag redan köpt böckerna – så nu får jag stå mitt kast!

Kommentera

