Jag är vän med Patrick Rothfuss.

Vi är polare jag och Pat, på Facebook. Han verkar vara en rolig kille och hans debut Vindens namn skrev jag om för ett bra tag sen. Bra bok och jag hoppades på att del 2 skulle komma under 2010. Nu har Patrick Rothfuss släppt bomben via Facebook att del 2 the wise man’s fear släpps i handeln den 1 mars 2011! Hurra! Ett till år kvar att vänta. Men den som väntar på något gott väntar oftast för länge, eller hur det nu var.

För er som har ”fejjan” här är länken till eventet: http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/event.php?eid=119721664734775

/karl

4 thoughts on “Jag är vän med Patrick Rothfuss.

  1. rymdolov skriver:

    Sjysst med lite namedropping.🙂 Man märker att fantastikvärlden inte är så stor när var och varannan författare man recenserar blir ens facebookpolare.

  2. Martin A skriver:

    Det avslöjade han på sin blogg redan för ett tag sedan.

    • drommarnasberg skriver:

      Missade det i textmassan. Tur att han gör det officiellt för sina 15000 närmaste vänner på facebook också.

Kommentera

