Omläsning av Steven Eriksons böcker på Tor.com

Steven Erikson och hans böcker i serien ”a Malazan tale of the fallen” är nog den författare och de böcker som jag har läst om mest och jag gillar verkligen alla böckerna. För min del har serien bara blivit bättre de gångerna jag har läst om hela shabraket.

Nu har skribenter på Tor.com börjat med att läsa om hela serien och samtidigt ingående diskutera och analysera innehållet.  Det är inte första gången de arbetar så här, de har även bl.a gett sig på Robert Jordan och hans böcker, så gillar du att nörda ner dig helt i böcker så är det här ett ypperligt och väldigt maffigt projekt! De räknar med ett inlägg i veckan och projektet sträcker sig över de närmaste 8 månaderna. Roligt tycker jag!

Omläsning av Steven Erikson på Tor.com

/karl

2 thoughts on “Omläsning av Steven Eriksons böcker på Tor.com

  1. AndreasG skriver:

    bra.. då har jag nåt att göra när jag har tråkigt under sommarn^^

Kommentera

