Ny podcast om serier

Glad långfredag (eller stilla och värdig långfredag eller plågsam och tråkig långfredag, beroende på hur traditionell du är)!

Jag såg i förbifarten att butiken Staffars serier startat en podcast med det charmiga namnet Geeksnack, som ska handla om tecknade serier. Det första avsnittet är en intervju med Johannes Klenell från Galago med Utopi-manifestet som utgångspunkt. Även X-Men och SPX avhandlas.

Det låter intressant och jag ska lyssna när det blir tillfälle. Gå in på Geeksnacks hemsida eller sök på iTunes om du vill göra detsamma!

Jag lovar förresten att aldrig mer använda ordet newsflash. Det råkade bara stå på listan över ord jag aldrig använt. Och man ska smaka på allt, fick jag lära mig i förskolan.

/Olov L

Om rymdolov

Science fiction and fantasy nerd from northern Sweden.

One thought on “Ny podcast om serier

  1. drommarnasberg skriver:

    Newsflash! Jag gillart!
    /karl

Kommentera

