Ny trailer för Conan

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om den här filmen och jag känner mig inte klokare efter att ha sett den här trailern eftersom den är extremt rörigt klippt. Det är nästan så man börjar fundera på om Lionsgate försöker mörka handlingen i filmen med osammanhängande trailers och teasers. Är de oroliga för nåt? Vi får hoppas att jag har fel och att vi får en kick-ass Conanfilm att avnjuta. Dessutom så vill jag se Paradox entertainment göra en riktigt bra film. Både Mutant Chronicles och Solomon Kane gjorde mig rejält besviken. Nog pratat nu. Kolla trailern här nedanför och berätta vad NI tycker och tror.

//Stefan

3 thoughts on “Ny trailer för Conan

  1. Nike Bengtzelius skriver:

    Till mig säger trailern att vi kommer att få en grafiskt snygg film med fokus på strid och action. Något slags slentrianmässigt förtryck av människor/kvinnor pågår, så att vi kan tycka illa om the bad guys. Conan kommer att kicka ass, men inte tillföra något nytt. Ungefär så.

  2. qwerty skriver:

    Håller med föregående. dessutom massa tvålfagra bodybuilders / aerobics -kroppar av båda könen. Trist och förutsägbart. Tänk om Hrafn Gunnlaugsson hade fått göra Conan

Kommentera

