Pyssel för nördar – Star Wars craft book

Newsflash! Det har kommit ut en ny Star Wars bok! Ok då, kanske inte så upphetsande men till skillnad från 99% av SW böckerna som kommer så vill jag faktiskt ha den här. Sen 2004 har starwars.com haft en pysselhörna på sidan. I boken The star wars craft book har författaren Bonnie Burton samlat ihop ett 50-tal olika exempel på pyssel med SW tema. Det är allt från olika fingerdockor till en jul-tie fighter komplett med mistel. Andra roliga exempel är Han Solo i tvålonit och en oerhört charmig AT-AT som kryddodling. Den sistnämnda tänker jag nog bygga i helgen.

Undrar om jag kan få min sambo att virka en R2D2 mössa månntro…

//Stefan

3 thoughts on “Pyssel för nördar – Star Wars craft book

  1. drommarnasberg skriver:

    Mössan var ju riktigt fin!🙂

  2. Den Mörke Lorden skriver:

    Ha ha! Chewbacca ser ut som att han har dött av en kombination av elchock och skräck.🙂

  3. […] Jag har varit på kalas hos en vapendragare som gått & blivit Bloggare, intressant filur, gå & läs, och just i det köket (köksståare vinner alltid)  konfronterades jag för första gången med […]

Kommentera

