Fruktan

Hejsan!

Jag är mitt uppe i en flytt och lider av att inte ha tillgång till mitt internet, vill ha svar på allt direkt!

Men jag njuter av att lyssna på podcasts och radio när jag kravlar mig igenom hela mitt bohag i jakt på just den där saken jag vet att jag har packat ner, i nån låda. Nåväl, jag vill tipsa om podcasten Fruktan:

”Du vet att du bär Fruktan inom dig. Lyssna på den. Lyssna på Fruktan.
Fruktan är Skräck, Science Fiction och Fantasy i podcast format.

Du kan alltid bära med dig Fruktan och lyssna när du är redo att möta den.
Skriv och berätta om vi har lyckats krypa in i dina hörselgångar och under ditt skinn. Eller var som skulle krävas för att göra det nästa gång.”

Det är en klockren idé och jag hoppas att det går bra!

 

/karl

3 thoughts on “Fruktan

  1. Patrick Ogenstad skriver:

    Tack för att du sprider ordet om oss, säg gärna till vad du tycker när du hunnit lyssna🙂

  2. Åka skriver:

    Lyssnar du på Elektrubadur också? (Elektrubadur) Vad tycks?

    • rymdolov skriver:

      Jag har lyssnat på Elektrubadur (det avsnitt som hade en novell jag inte redan läst) och tycker att den verkar bra. Det hänger naturligtvis mycket på hur bra fiktion de får tag på, men det övriga kändes hyfsat professionellt, tyckte jag.

Kommentera

