EuroCon på TV!

Som jag nämnde i kongressrapporten från EuroCon i år var Utbildningsradion där och filmade några programpunkter. Imorgon, den 22 september, klockan 16.00 sänder de i Kunskapskanalen! Se denna länk för program. Repris den 25 september. Därefter kommer inslaget att finnas på UR Play. Om jag förstått rätt rör det sig om tre timmar, med bl a författarhedersgästernas respektive tal samt de två punkter där jag stod och höll i en mick. Bara sevärda inslag, alltså.

/Olov L

Om rymdolov

Science fiction and fantasy nerd from northern Sweden.

4 thoughts on “EuroCon på TV!

  1. Fia skriver:

    Ooh, måste se det!! (Dig hålla i micken, självklart!)

  2. rymdolov skriver:

    Var det någon som såg det? Tydligen ska det finnas på UR play nu, åtminstone Ian McDonalds tal. Jag hoppas till viss del att min insats klipptes bort.

  3. Här finns allting, i fem år framåt: http://urplay.se/165715

    Allt bästa,
    Kristofer Andersson
    redaktör Utbildningsradion

Kommentera

