Nu är den äntligen här! Listan på de längsta SF-serierna.

Jag är ett fanboi när det gäller listor och det har dykt upp en hel del listor på Drömmarnas Berg. En av mina favoriter är bloggen Walk into Mordors aplånga lista över fantasyserier. Nu har samma person börjat samla ihop en lista på Science fiction böcker som ingår i serier. Gå in där och kolla så att det inte missas någon serie.

Här är den långa SF-listan över långa serier.

/karl

One thought on “Nu är den äntligen här! Listan på de längsta SF-serierna.

  1. rymdolov skriver:

    Jag gillar också sådana där listor. Det är anmärkningsvärt att de flesta av de jag läst på denna lista har jag bara läst delar av. Förmodligen är det vanligare med fristående delar i sf än i fantasy.

Kommentera

